Organizacja eventów – jak wybrać najlepszą agencję eventową w Warszawie?

Szukasz agencji eventowej z Warszawy, która zajmie się kompleksową organizacją gali, targów, premiery produktu, imprezy firmowej bądź dowolnego eventu? Gubisz się w gąszczu ofert i nie wiesz, której agencji powierzyć to zadanie? Podpowiadamy na co zwrócić szczególną uwagę wybierając agencję eventową. Oto kilka praktycznych porad, dzięki którym unikniesz niepotrzebnej nerwówki, a organizację imprezy powierzysz kompetentnym i odpowiedzialnym osobom.

Organizacja eventu w Warszawie – czy warto zatrudnić agencję?

Nieważne czy planujesz organizację ogromnej gali czy kameralną premierę produktu przeznaczonego dla niszowego klienta, jeśli zależy Ci by impreza – jej organizacja oraz promocja odbyły się w sposób profesjonalny – zatrudnij doświadczoną agencję, która nie tylko dopilnuje przygotowań i samego przebiegu imprezy, ale będzie także niezastąpionym doradcą na etapie jej planowania. O profesjonalną agencję eventową warto zadbać w szczególności, gdy wydarzenie obywać się będzie na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest Warszawa. Organizując event w stolicy należy dołożyć wszelkich starań, by działania promujące wydarzenie dotarły do właściwego grona odbiorców, a program i obsługa wydarzenia cechował najwyższy poziom.

Jeśli szukasz sprawdzonej agencji eventowej z Warszawy, sprawdź ofertę: everitum.pl

Organizacja eventu w Warszawie

Czym kierować się podczas wyboru agencji eventowej?

Znasz zasadę, która mówi, że liczy się pierwsze wrażenie? To prosta zasada doskonale sprawdzi się w przypadku wstępnej selekcji agencji eventowej. Jeśli spodobała Ci się strona internetowa, kontakt telefoniczny był miły i profesjonalny, a na maila odpowiedziano Ci w przeciągu 24 godzin w sposób merytoryczny – to dobrze wróży dalszej współpracy.

Profesjonalna agencja współpracę rozpoczyna od następujących kroków:

  • prosi klienta o wypełnienie briefu;

  • na podstawie briefu określa wstępny kosztorys;

  • odbywa się spotkanie z klientem, podczas którego omawiane są szczegóły eventu;

  • następuje ewentualna korekta kosztorysu;

  • agencja przedstawia harmonogram prac;

  • po zaakceptowaniu wszystkich warunków podpisywana jest umowa;

  • agencja przechodzi do realizacji zlecenia.

Doświadczona agencja informuje klienta o wszystkich czynionych krokach, już na etapie planowania dyskutowane są ewentualne przeszkody formalne, jak np.: kwestia załatwienia odpowiednich zezwoleń na organizację imprezy masowej czy pokaz fajerwerków (dla profesjonalnej agencji to chleb powszedni). Agencja na prośbę klienta zapewnia poufność oraz gwarantuje, że informacja o zorganizowanym evencie nie zostanie zamieszczona w portfolio. Zatrudniając profesjonalistów możemy liczyć na wsparcie w działaniach promocyjnych, organizacji eventu, a także „postprodukcji” – przygotowaniu fotoreportażu, filmu promocyjnego, relacji prasowej, a następnie ich dystrybucji i publikacji w pożądanych mediach. Profesjonalna agencja swoją ofertę jest w stanie dostosować do oczekiwań klienta – wielkości oraz charakteru organizowanej imprezy. Zaufaj ekspertom, dla których praca pod presją czasu i wpływem adrenaliny jest codziennością i dużą frajdą.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here