Według statystyk przedstawianych przez NordVPN przeciętny Polak spędza w internecie 51 godzin tygodniowo. Nic więc dziwnego, że firmy inwestują potężne pieniądze w marketing internetowy – 110 dni w roku spędzamy właśnie w internecie. Ale czy to oznacza, że nie warto inwestować w tradycyjne formy marketingu, takie jak np. stojaki reklamowe? Co oferują stojaki reklamowe i jak je efektywnie wykorzystać w swojej firmie? Czytaj do końca, a wszystkiego się dowiesz!
Jakie korzyści płyną z używania stojaków reklamowych?
Stojaki reklamowe wspierają sprzedaż, promocję marki i przykuwają uwagę. Przemyślany i odpowiednio zaprojektowany stojak reklamowy nakłania czytelnika do wykonania określonej czynności np. do zakupu produktów czy skorzystania z usług. Tak więc stojaki reklamowe robią wszystko to, czego potrzebuje każda firma. A na tym nie kończą się ich zalety, o których więcej właśnie teraz. Czytaj dalej.
Jakie zalety mają stojaki reklamowe?
Coraz powszechniejsze jest przekonanie, że stojaki reklamowe są przestarzałą formą
marketingu i nie warto tracić na nie czasu i pieniędzy. Co prawda stojaki reklamowe nie są
niczym nowoczesnym, ale nie można zapominać o kilku zaletach, które oferują. Zaliczamy
do nich:
- Trwałość – solidne stojaki reklamowe są odporne na wszelakie uszkodzenia. Tak więc
możemy je bezproblemowo wykorzystywać do promocji firmy przez kilka lat. To duży plus względem np. ulotek. - Cena – jeśli szukasz stosunkowo taniego sposobu na marketing, to stojaki reklamowe są
świetnym rozwiązaniem. Uwzględniając wspomnianą trwałość – standy reklamowe są
jedną z tańszych form reklamy firmy. - Uniwersalność – dobrze zaprojektowany stojak, który swoją stylistyką wpasuje się w
otoczenie, ma wszechstronne zastosowanie i sprawdzi się praktycznie w każdej sytuacji.
Myślisz, że stojak reklamowy nie sprawdzi się w przypadku Twojej firmy mimo
wymienionych zalet? Czytaj dalej, a na pewno zmienisz zdanie.
Stojaki reklamowe – zastosowanie
Gdzie można by postawić taki stojak reklamowy, żeby realizował swoje zadania? Stojaki
reklamowe mogą być umieszczane zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków.
Umiejscowienie standu zależy od celów, do jakich zamierzamy go użyć. Jeśli chcemy zwrócić uwagę przechodniów i nakłonić ich do odwiedzenia naszego sklepu/lokalu – najlepiej będzie postawić stojak reklamowy na zewnątrz budynku. Jeśli natomiast chcemy wyróżnić dane produkty w naszym sklepie – warto zastosować stojak reklamowy w alejkach czy przejściach.
Możliwości są nieograniczone. Wykorzystaj je w swoim biznesie. Powodzenia.