Nowoczesne technologie mimo tego, że oferują wiele możliwości wpływania na odbiorców i
potencjalnych klientów często nie okazują się wystarczająco efektywne. Z tego powodu,
wielu przedsiębiorców decyduje się na bardziej konwencjonalne metody promocji
produktów i usług. Jedną z bardziej przykuwających uwagę jest wykorzystanie
zainwestowanie w stojaki reklamowe.
Stojaki reklamowe przykuwające uwagę
Stojaki reklamowe to przede wszystkim dobry sposób na przykucie uwagi klienta.
Wykorzystując stojak, przedsiębiorca może w łatwy sposób „zmusić”odbiorcę do
przeczytania krótkiego, chwytliwego sloganu. Z tego powodu, wykorzystanie stojaków
reklamowych jest tak powszechne w miejscach, które cechuje duże zagęszczenie ludzi w
godzinach szczytu. Uświadczyć ich możemy, chociażby w galeriach czy na ruchliwych
placach polskich miast. W każdym z tych miejsc bowiem możemy spotkać wiele
przedsiębiorstw oferujących te same usługi. Poza tradycyjnymi metodami marketingu
stojaki reklamowe pozwalają uzyskać pożądany przez wielu rozgłos i się wyróżnić.
Przenoszenie uwagi
Dzięki wykorzystaniu stojaków reklamowych możemy zmotywować konsumenta do
podjęcia szybkiej decyzji i zwrócenia uwagi na inne miejsce. Może to być, chociażby lokal czy sklep, do którego zaprasza stojak. Często podczas spacerów w ruchliwym centrum miasta nie dostrzegamy wszystkich restauracji, kawiarni czy cukierni spośród dziesiątek
konkurujących placówek. Jeśli jednak jeden z właścicieli zastosuje stojaki i postawi je na
chodniku, natychmiast zwróci uwagę przechodniów. Nie tylko odbiorą oni komunikat o tym,
że taki lokal w ogóle istnieje, ale mogą się też pobieżnie zapoznać z ofertą czy menu
restauracji. Stojak reklamowy można także łatwo modyfikować i zawrzeć na nim nowe,
interesujące dla odbiorcy informacje. Tym sposobem zwłaszcza warto nagłaśniać
krótkoterminowe promocje i przeceny.
Promowanie produktu bądź usług grafiką
W przeciwieństwie do neonów czy innych wyróżniających się napisów stojak oferuje większe pole do zagospodarowania dla reklamodawcy. Mem, komiks, grafika czy inna forma
graficznego zwrócenia uwagi czytelnika i zawarcia treści w ciekawszy sposób dają dużą
przewagę na rynku. Konsumenci zdecydowanie bardziej cenią sobie inteligentny przekaz i
nieoczywiste sugestie. Błyskotliwy slogan i przykuwająca uwagę grafiką to przepis na sukces produktu, a taką kampanię marketingową najefektywniej przedstawić może stojak
reklamowy. Wybierając tę metodę komunikacji z klientem, wpłyniemy na więcej zmysłów i
pobudzimy wyobraźnie szerzej niżeli oferując sam slogan.